M A R R I

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEE!!!!

Publicerad 2014-05-21 21:53:45 i Daily shit and stuff,

KÄRA OCH ÄLSKADE FÖLJARE!!

Eftersom blogg.se kan ta sig i röven för att de utnyttjar folk o tar betalt för designer som inte ser ut som spya så ska jag officiellt byta till NATTSTAD!! :D

Pillade med bloggen och det såg hemskt ut hur jag än gjorde. Sedan när du försöker skriva kod själv så har de klumpat ihop ett näste av kod så man knappt kan hitta något. Detta har skett X antal gånger sedan jag skaffade bloggen och nu när det blev droppen fick jag damp!

Så jag började kika runt, devote avskyr jag för deras spamreklamer så det låste jag ut direkt, sen fann jag nattstad! Man kan enkelt bara... DU KAN HA EN SNYGG BLOGG! WAH! DU KAN TYP FIXA DEN EXAKT HUR DU VILL OMG

Allt är eeeeexakt likadant bara att min blogg från och med nu heter http://www.nattstad.se/marrix
Alla inlägg är till och med importerade dit :D Lovar er att det blir 1000 gånger mysigare än nu <3

KRAM! HAPPY TIME :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marri

Tja, jag heter Marri och jag är en tjej på 18 år som bor i Malmö.. Här på denna bloggen skriver jag om allt och inget, men ibland kan det bli rätt så personligt. Jag skriver exakt vad JAG vill och jag svär hur mycket jag vill. Var beredda på en hemsk blogg! :D X

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela