M A R R I

Dan före dopparedan eller hur fan man säger det

Publicerad 2014-05-07 21:29:18 i Daily shit and stuff,


VILKEN SKITDAG

Ok ok ok läs nu;

Jag är SÅ FÖRKYLD men jag bestämde mig ändå för att komma till skolan, då jag inte har tid att jobba med webbutveckling och religion hemma så tänkte jag: "En kort dag i skolan, äsch vad är det"

JAG KOMMER DIT ingen jag känner är där halva sidan av klassrummet är skittomt och inte gör det mig något att vara själv utan det är det att det var så jävla skumt att vi var typ tre stycken det kändes som om alla hade stuckit o lunchat utan mig SEN så ska jag ta en paus, köper en god varm choklad och innan jag ska in glömmer jag mina nycklar ute så ska jag gå ur hissen innan den åker upp till skolan just då ska dörren välja att stängas och den snuddar min hand så den varma chokladen BARA ÅKER ÖVER HELA MIG SPECIELLT MINA LJUSA BYXOR tur så gick det typ bort från byxorna men min jacka är nu brun inte svart SEEEN kommer Måns o vi hämtar mat träffar Martin och Zurdaz på Cafe mycket kul tänker man men glömde ju det faktum att det regnade typ ADHD så fick använda jackan som något regnskydd också kommer man till skolan o alla klagar på min "grässallas" och då tänker jag "vem fan bryr sig tycker själv det är asgott ju" MEN DET VAR JU INTE SÅ JÄVLA GOTT NÄR JAG INTE KÄNNER SMAKEN och en ruccola fastnar i halsen but nvm slutade bara andas ett tag  sedan nös jag 7 gånger i klassrummet och jag hatar att nysa framför folk, då får min förkylning en riktig sneeeattack så måste jag gå ut o in på toa konstant för att snyta mig o min näsa blir torrare och rödare NEVERMIND bra träning att resa på sig och sånt SEN kommer man hem och man blir typ sjuk och en ibumetin och två panodil senare känns det äntligen som om jag LEVER! :D Då bestämde två duvor sig för att ha sex så jag kan se det. Sen ska man plugga resten av kvällen.

OKEJ FÖRLÅT FÖR JAG BARA SKREV MEN SNEAR LITE
Det var ändå inte så jobbigt, mest förkylningen som gör mig irriterad :'3
Fett skönt att bara lulla ut allt här haha

Så whats up?

Imorgon fyller jag år. Vet inte om jag ska vara glad eller inte P.P Önskat mig parfym av mamma och pappa. Sen har jag inte önskat mig något annat... Har typ allt jag velat ha så just nu är jag i en "önskningskris" inför student och sådant.. Äsch :D Blir ändå alltid så glad oavsett vad jag får ^^ Får uppdatera er här om hur dagen blir :D

När jag har tid kommer jag överföra alla kuliga bilder från den gamla mobilen så ska vi se vad som åker upp här, har 3000 skitroliga bilder på den  ;)

Nu måste jag verkligen plugga o rita. 15 maj för Game Assembly portfolio inlämning, 16 maj för GY-arbetet! JOBBAR HÅRT

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marri

Tja, jag heter Marri och jag är en tjej på 18 år som bor i Malmö.. Här på denna bloggen skriver jag om allt och inget, men ibland kan det bli rätt så personligt. Jag skriver exakt vad JAG vill och jag svär hur mycket jag vill. Var beredda på en hemsk blogg! :D X

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela