M A R R I

Asså, om ni vill haha..

Publicerad 2014-05-18 02:25:24 i Daily shit and stuff,

Ja min portfolio blev lite (ganska) ihopslängd. Men jag är nöjd ändå, tog med tre gamla bilder. Äsch. Jag får väl bevisa mig bättre om jag kommer till intervjun. (OM!! Snälla håll alla era tummar!)

Här får ni se bara för ni är ni

Calm


Killer


Lady


Salvage

VetInteVadDenSkaHeta?Förslag??

Swirl


Ursäkta att min adress är där, ett kriterie var att skriva kontaktuppgifter på teckningarna så... Antog att det blev bra haha! Ni hade lika gärna kunnat söka upp infon på eniro så whatevz.

Hmmmnnja vad tycks?

Nu skall jag fortsätta på mitt gymnasiearbete så jag kan slutföra det! Har till måndag på mig!

Kraaaaaaaaam




Kommentarer

Postat av: Saga

Publicerad 2014-05-28 14:45:15

Du är verkligen duktig på att rita!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marri

Tja, jag heter Marri och jag är en tjej på 18 år som bor i Malmö.. Här på denna bloggen skriver jag om allt och inget, men ibland kan det bli rätt så personligt. Jag skriver exakt vad JAG vill och jag svär hur mycket jag vill. Var beredda på en hemsk blogg! :D X

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela