M A R R I

Idag blir en jobbig dag.

Publicerad 2014-03-16 14:20:44 i Daily shit and stuff,

 
Ja alltså, initiativet till att börja plugga är så svårt att hitta... Den kanske inte ens finns ;) Nej men idag ska jag ta hand om Spike, plugga och träna och sen kanske på bio ikväll, så får helst disponera tiden lite.. "bra". Måste förbereda mig väl eftersom dem här två månaderna blir så satans jobbiga;

Gymnasiearbetet klart till 3 april- Det går bra MEN JAG ÄR ÄNDÅ VILSE
Sen fixa allt som inte är klart, åka till Frankrike (den resan verkar ju bli allt annat än kul just nu) , ha resterande inlämningar blablbalbalbalblaba
Får inte vila förrän 30 maj då vi drar till Grekland :'( och körkortet...

Apa

Ska inte klaga så övermycket till er men ändå

Ska ut med min dinosaurie nu sedan försöka börja bygga hemsidan när jag kommer tillbaka :3

SEN TRÄNA KLOCKAN HÄST och sen mötas med en Patrik på hearthstone, är med i en turnering och har inte ens tre bra decks... Katastrof dag alltså hahahha

Här har ni en mycket enkel men sjukt mäktig låt för att lugna er. Eller som jag, få rysningar :)





Kommer säkert skriva mer inlägg då jag gör allt annat än att plugga nu haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marri

Tja, jag heter Marri och jag är en tjej på 18 år som bor i Malmö.. Här på denna bloggen skriver jag om allt och inget, men ibland kan det bli rätt så personligt. Jag skriver exakt vad JAG vill och jag svär hur mycket jag vill. Var beredda på en hemsk blogg! :D X

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela