M A R R I

The first day of the rest of my lite

Publicerad 2014-01-18 12:51:07 i Daily shit and stuff,




Goooodmorgon! Här har ni en aptit-avtändande bild på min frukost. Men jag låtsas vara nyttig! :3 Ni ser, idag ska jag börja träna igen! har inte tränat på såååå länge! 

Inte för frukosten är så där nyttig... Hahaha men det är bättre än mina vanliga, taniga frukostar. Och jag ser till att denna är.... MAFFIG! 

Pewpewwww 

Nä men, å seriösa sidan så hann jag käka upp medan jag skrev detta :3 JAG ÄR OMÖJLIG 

Detta var ett mer informativt inlägg om whats up! 

Puss o kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marri

Tja, jag heter Marri och jag är en tjej på 18 år som bor i Malmö.. Här på denna bloggen skriver jag om allt och inget, men ibland kan det bli rätt så personligt. Jag skriver exakt vad JAG vill och jag svär hur mycket jag vill. Var beredda på en hemsk blogg! :D X

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela