M A R R I

River alla väggar

Publicerad 2014-01-20 01:57:52 i Daily shit and stuff,

Klart jag tränade igår, inte är jag lat och oambitiös! .... Hahahaha

Jo men jag tränade faktiskt :3 Tog hjälp av appen "popsugar Active" och jag kan säga att den är så himla GRRYYYM, känns verkligen i alla områden jag vill; lovehandles, innerlår, armar, mage... Allt :3 

Nä men no promotion, utan den är verkligen bra. Prova! 

ps. Det är ett tips för er tjejer där ute, tror inte killarna siktar på en fierce hourglass form! ;) eller? ... Heheheheh 
Hade tipsat er pågar att spamtitta på alla watch dogs teasers (om ni inte gjort det) som jag gjort så blir ni ju pepp o goa och väntar tålamodet av er tills det släpps om ni gillar lite häftigare spel :} 

Yaa! Köpte ett Nintendo 3ds förresten av en polare. 
It's so red and shiny. MY PREEECIOUSsss
Har dock bara Pokémon Diamond version, så HAH får ju vänta lite och spara pengar så jag kan köpa en ö på Maldiverna till mig o min pojkvän, en yacht, en kamel samt Pokémon X. :{ 

ETT STUDIEBIDRAG ELLER TVÅ SÅ ÄR VI DÄR 

Här är ett foto på min lilla pärla: 
Jaaaaaaaaaaaaa

Har massa små pärlor och detta är nyaste investeringen, vi kallar honom Gimzo. Och inte som ni hörde det i huvet, utan [JeimZsåå] 

VI VÄLKOMNAR DIG, ÖNSKAR SPIKE, HERBERT, SANCHEZ, JUAN, OCH MÅNGA ANDRA
 (Min hund, Min dator, iPad och Xbox samt många andra ur familjen)

OKEJ FÖRLÅT SKA SLUTA HA EN TEATER HÄR 
just... So many feels for dis tekniknörd :')

Wow. 

Nä men ni ska få en bild på mig från strax innan nyår! Dock hade jag inte lockat håret på bilden än men. 



Lyckades så sanslöst bra med sminket! 

Den bilden blir som en liten kompensation för att jag verkade galen när jag beskrev min Nintendo.. Hahaha 

Jaaaag ska dock bädda ner mig nu och sova, eftersom jag har skola imorgon och måste börja på gymnasiearbetet och plugga teori  till körskola (ja, har börjat köra förresten! Jaaaa, jag suger på det. )  så det blir mycket håll i gång! 

Jag har börjat blogga från ipaden nu, så ni får nog se mer av mig nu! ;) 

Godnatt och sov gott! 

Kommentarer

Postat av: Trogen

Publicerad 2014-01-20 12:51:02

woohoo:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marri

Tja, jag heter Marri och jag är en tjej på 18 år som bor i Malmö.. Här på denna bloggen skriver jag om allt och inget, men ibland kan det bli rätt så personligt. Jag skriver exakt vad JAG vill och jag svär hur mycket jag vill. Var beredda på en hemsk blogg! :D X

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela