M A R R I

LITE SUR FRUKTSALLAD SÅ HÄR ,MOT KVÄLLEN

Publicerad 2014-02-06 22:18:41 i Daily shit and stuff,

Fett gott med en "sur" fruktsallad med lite sötare Yoggi :3 
Kiwi, banan, apelsin och päron med vaniljyoghurt :3 
JAG KÄNNER PÅ MIG ATT NI VILL HA BILDSPEL






MYCKET GOTT OCH ÄNDÅ NYTTIGT WOW 

Ni ser, jag vill bli lite schlank :3 DEFFAR NU OCH TRÄNAR O SÅNT



HAR MÅLAT NAGLARNA OCKSÅ 


Ja, mamma står och klickar på knappen bredvid, eftersom ipaden inte har slutartidsgrejs. HELT RÄTT. LITE PINSAMT DOCK. 

Sitter just nu och spelar Hearthstone och snackar i Skype med klasskompisarna :3 Sedan ska jag plugga och efter det lägga mig. PUSS OCH KRAM

 

MÅNGA BILDER LOL GODNATT <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marri

Tja, jag heter Marri och jag är en tjej på 18 år som bor i Malmö.. Här på denna bloggen skriver jag om allt och inget, men ibland kan det bli rätt så personligt. Jag skriver exakt vad JAG vill och jag svär hur mycket jag vill. Var beredda på en hemsk blogg! :D X

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela