M A R R I

Vill du se? Välkommen in då.

Publicerad 2014-04-20 19:50:39 i Daily shit and stuff,


Hejsan!

Ett tag sen nu. Jag har dock haft en lite smått "oglad" period, haha, helgen var värst.
Jag brukar få stunder där min hjärna bara... Alltså det kan vara en doft, något som händer som påminner mig om en känsla, ja allt mellan himmel och jord. Jag bara börjar tänka, minnas, minnas allt jag förtrycker att minnas, och känna. Framför allt när en tanke bringar fram en känsla i bröstet som tog år att skaka av.

Det värsta är, att detta kommer oftast när jag är lycklig, när någon gjort något för min skull. Känslan av att man inte är värdig omtanke och ärlighet den bara poppar upp, precis mellan de glada tankarna och de oskyldiga leendena man har. Sedan sprids det till övertänkande, "varför", "varför inte" och ett virrvarr av svart tråd i hjärnan...
Men ju längre tid det gått, desto oftare låter jag mig själv att vara lycklig, vilket är otroligt skönt :)

Usch, blä. Skönt att skriva ut det i alla fall. Man kan inte vara bäst på allt va?
(Höhö, borde börja bli bra på något iaf höhöh)

Men men!

En del har hänt på sistone :D
Ska försöka hinna med att lägga upp lite bilder senare, t.ex. på mina fina läääsglasögon (wow) men nu måste jag rusa iväg på bio med mina klasskompisar :D Captain America blir det :D

X
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Marri

Tja, jag heter Marri och jag är en tjej på 18 år som bor i Malmö.. Här på denna bloggen skriver jag om allt och inget, men ibland kan det bli rätt så personligt. Jag skriver exakt vad JAG vill och jag svär hur mycket jag vill. Var beredda på en hemsk blogg! :D X

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela